Thursday, April 23, 2009

Pasal aku

kalau ikut i/c nama aku Ahmad Muaz Shahmy bin Khairuddin...
duduk kat atas kerusi di sekitar Shah Alam...
Seksyen 7....
aku anak tunggal, bukan anak tunggul...
tapi xde la tunggal sangat...
aku duduk flat jew...
x cam korang...
banglo, teres, setinggarden, kondo....
huh...
janji rumah...

emmmm....
aku suke maen game...
ape-ape pon xpe...
janji game...
tapi ade satu jenis 'game' aku x penah maen....
'game'lan....
*bagi yang separuh mangkok x tau gamelan tu ape...
=>ia adalah sejenis muzik tradisional x silap...


kalau nak kenal aku lebih rapat dan dekat....
myspace aku & ym aku : mue_aze@yahoo.com
password????
no..no...no...

kepada yang maen Dota dan sewaktu dengannye....
garena aku : mue_aze

tapi friendster...
mintak sory banyak-banyak....
xde...

0 comments: